Aşa cum spuneam şi după ediţia TEDx
Constanţa 2014, oraşul nostru are o mare problemă în a promova anumite evenimente cu ajutorul
tuturor vocilor care se pot face auzite în media. Ieri a fost rândul
Festivalului Antic Tomis, ai cărui organizatori s-au zbătut aproape singuri pentru a face cunoscută publicului lansarea
filmului oficial al festivalului.
Am ajuns cu
gândul că o să găsesc doar câteva rânduri ocupate, însă sala Cityplex Tomis Mall era
neîncăpătoare. Daci, romani, presă scrisă, televiziuni, bloggeri, fotografi şi mulţi
invitaţi. S-au acordat diplome, s-au prezentat mulţumiri, s-au auzit chiar şi
strigăte de luptă .
După experienţa
cu filmul de promovare a staţiunii Mamaia, mă aşteptam ca realizatorii, Mont Blanc
Pictures, să vină tot cu un film lung, ceea ce s-a şi întâmplat, cele 9 minute
fiind în opinia mult prea multe pentru un clip de promovare. Partea
artistică mi s-a părut reușită, muzica, împreună cu
multe cadre surprinzătoare, reuşind să transpună privitorul în
atmosfera zilelor de festival. Rămân însă la ideea că un clip de maxim 3
minute ar fi putut să fie un extraordinar vector de promovare a festivalului.
Labels: Constanţa, evenimente, Litoral, personaje, România, târguri şi expoziţii, tradiţii, turism