Lara Studio Design l-a adus pe Moş Crăciun în oraş


V-ați gândit cum va arăta bradul vostru de Crăciun? Să nu îmi spuneți că va fi identic cu bradul de anul trecut, cu cel de acum doi ani și cu cel de acum trei ani! Să nu îmi spuneți că mergeți în magazie, scuturați de praf bradul de plastic pe care îl aveți de zece ani și că folosiți beteala de pe vremea când erați copii! Pentru că 2014 nu a fost la fel ca 2013 sau ca 2012, trebuie să vă gândiți la un aranjament cu totul și cu totul special.

Noi am intrat deja în atmosfera sărbătorilor și am adunat multe subiecte de inspirație din show room-ul Lara Studio Design. În stilul cu care ne-a obișnuit, Lara Studio ne-a prezentat în avanpremieră tendințele Crăciunului 2014.


În primul rând, culorile acestui an sunt: albul, culorile ușor pastelate (roz antic, lila), nuanțele de bej, culorile metalice (argintiu, arămiu, auriu).




Ornamentele de brad sunt, în viziunea Lara Design, originale, romantice și rafinate: pe lângă globurile din sticlă sau din cristal cu aplicații de dantelă, strasuri și perle, puteți găsi în show room-ul de pe Strada Verona nr.2 din Constanța trandafiri din in, conuri de brad, figurine din stofă, bufnițe din puf, elemente decorative din lemn, spiriduși, reni. Pur și simplu irezistibil mi s-a părut  Moș Crăciun, care parcă mă ruga din priviri să îl iau acasă!






Ornamentele și decorurile sunt din materiale naturale, simple, însă efectul este de fiecare dată surprinzător datorită modului în care sunt îmbinate culorile, texturile, aplicațiile. Anul acesta predomină în general țesăturile, de la cele din in, iută și bumbac la cele din lână și blană arificială. 




Am remarcat cu plăcere că stilurile shabby chic și vintage, din interior design, au fost preluate cu succes și în domeniul accesoriilor de Crăciun. Privind cu atenție aceste figurine, în care se remarcă atenția pentru cele mai mici detalii, aveți senzația de déjà vu, pentru că amintesc de păpușile de cârpă din copilărie, de fragmente din poveștile de demult. Atmosfera din jurul bradului degajă căldură, tradiție, familiaritate.









Și dacă vreți ca pe masa de Crăciun produsele tradiționale să fie prezentate într-o manieră elegantă, inspirați-vă din propunerile Taste it Events Catering și cu siguranță va fi o sărbătoare ca-n povești!






Labels: , , , ,